sleep

escapades moments of bustling professional life | revelation of flaws of the little red dot | shire for my thoughts to my loved ones

Thursday, May 10, 2007

be·lieve 相信

我能相信 (张信哲)
 我站在风中抱往了你
我明白一切都在你眼睛里
总在心灰意冷的夜里告诉自己
我不害怕因为我有你
也许谁也理不清许多是非原因
我流过泪我伤过心依然坚定
 哦谁也理不清许多是非原因
因为我能相信你我无邪的爱情
永远不会放弃彼此对爱的珍惜
所以我能相信你我相爱的决心
这单纯的勇气像永恒的引力  
牵住我和你  
我永远忘不了你的背影
每一个夜每一个陌生城市里
就让时间慢慢去证明所有事情
回首我仍微笑回应你  
哦多少次上天它如此狠心  
否定了回忆带走了你哦  
我愿意走遍世界找寻你   
因为我能相信你我无邪的爱情  
永远不会放弃彼此对爱的珍惜
所以我能相信你我相爱的决心
就算风吹走云就算海结成冰  
我永远爱你
*

1 Comments:

Blogger Tee Hedge Bee said...

Glad things turn out well for u.Thank u for everything. Take care. =)

4:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home